Tur att ni finns!!!!

Ibland undrar jag hur man orkar just nu har jag det inte så bra efter min Gastroskopiudersökning, får upp min frukost så fort den kommer ner och då återstår det att kräkas 3 ggr och matstupen värker, har svårt att få ner mat glass är det bästa men då får jag ont imagen istället inget känns riktigt bra nu som tur är så mina goa vänner Tack för ni finns.

Igår kittade jag om fönster på vår friggebod har inte kittat sen jag gick i grundskolan så det är ett antal år sen själv vart jag väl inte helt nöjd men min man tycket det såg jätte bra ut och det var ju tur så då slipper jag göra om det.

Nu på morgonen har jag klippt av vissna blommor det behövs ju också för det ska komma nya och sen har jag planterat ner min rosbuske som jag fick utav dagbarn när dom gick på semester den har stått så fin i blomningen men nu har det nästan  blommat över då var det dax att plantera tyckte jag.

Idag hoppas jag få åka bada Annica och Johan skulle ev man vet ju inte hur vädret ska bli morgonen har varit toppen mycket sol knappt några moln men vi får se annars tar jag nog bilen själv har den ju hemma under eftermiddagen.

Har nu semester denna vecka är skönt men känns lite tråkigt att inte Mikael också har semester då kan man hitta på något att göra, nu blir man ju lite låst eftersom han måste ha bilen till jobbet.

Nej nu ska jag iväg till affären snart ska vara där när dom öppnar köpa lite mat till Mikael som kommer en kortis och då får det bli lite snabbmat, vita bönor.



Nu längtar jag till Spanien!!!!!




Kommentarer
Postat av: soffie

härligt med Spanien vart ska ni där?

usch va jobbigt för dej att du har så ont å kräks efter den undersökningen hoppas det går över snabbt så du mår bra igen,

kram

2010-07-22 @ 09:51:41
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0