Nya tag!!!!

Godmorgon!!! Ursäkta att jag inte sitter här så ofta men orkar inte det under veckorna och när helgen kommer finns mycket annat att göra.

Ja då får vi ta nya tag inför en ny vecka jag hoppas veckan ska gå fort vill ha helg igen, den gick ju så fort.

Idag ska man ner till lokalen och jobba det är Måndag så inte fullt med barn men imorgon är det fullt gäng och då är jag  ledig skönt.

När kvällen är kommen då är det dax för ett personalmöte med chefen det skull max hålla på i 1½ timme så det går får väl gå.

Jag fyllde år i lördags så det har varit gäster här i 2 dagar NEJ jag fyllde inte jämt men alla kan ju inte alltid samtidigt eftersom en del jobbar även helgerna.

Det har inte hänt så mycket på den sista tiden det blir oftas jobba, äta, träna och sova.

Ha en jätte bra dag mina underbara vänner. Kram Susanne




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0