Ledig!!!

Godmorgon alla mina goa vänner!!!!!

Ja idag har man en ledig dag skönt för Tisdagar är jätte tuffa på jobbet så skönt att vara ledig.

Idag tänkte jag bara ta det lilla lugna hade först tänkt träna men har fått ont i halsen så träningen får vänta. Det blir nog att se på tv ett tag har lite att se igen och sen ska jag byta gardiner för har mina tomtegardiner kvar och det är väl inte så roligt. Ska väl ta och sy lite på dotterns gardiner också så dom också blir klara.

Kallt har vi fått igen imorse var det -15grader inte var jag vill gå ut i, hoppas på varmare så man kan ta en promenad när man nu är ledig.

Igår kväll var det p-möte, men det var inte så länge det varade 1 timme våran chef tycker att det är bättre vi får mer tid att lägga schema än att sitta och bara prata om det som inte är så viktigt, så därför har hon bara lagt in 1 timme varje månad så vi får lite uppdaterat.

Nej nu blir det att göra lite nytta, stryka gardiner. Ha en bra dag. Kram Susanne



Kommentarer
Postat av: Annica

Är ju inget roligt att vara ute i detta heller..

jaså, så det blev övertid..Typiskt..men sånt som ju kan bli i deta väder när man inte kan köra enligt hastigheterna..

Ha en bra kväll.

Kram

2010-01-27 @ 18:40:29
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0