Blött!!!

Hejsan!!! Ja ännu en kall morgon önskar det hade varit lite mildare idag när det är sista dagen man är ledig, fattar inte att det kan snöa när det är så kallt.

Inte npg med att det är kallt och snöar vi har fått problem med 2 stycken fönster som läcker in kyla och fukt så nu har fönstrena blivet blöta försöker torka så mycket vi kan hade det varit varmare kunde man byt ut tätningslisterna med det går inte när det är så kallt så vi får vänta med det det blir bara att forstsätta torka, vi kunde ju ha kollat tätningen i somras men som sagt man ska göra det när det är försent typiskt.

Vad ska man kunna hitta på en sådan här dag när det är kallt och snöar man vill ju inte gå ut någon längre tur men ut måste jag nog ändå har svårt att bara sitta inne och inget göra.

Snart dax att plocka ner julen, tar nog det mesta till helgen för sen kommer dagbarnen nästa vecka och då är det skönt att det är borta, min lille vilde kommer ju åter då tråkigt om tomtarna går sönder.

Blev inget gym igår eftersom dom stängde redan kl 13 och vi hade tänkt träna på eftermiddagen, Annica kommer hit för att följa med men innan ringer hon till Sandra och då får hon besked om att dom stängde kl 13 inte hade vi kollat det trodde det hade öppet lite längre för det var ju en vanlig arbetsdag inte slutade man tidigare för att det var trettondagsafton.

Nej nu ska jag titta på tvn spelade in countrygalan igår hoppas man får höra några bra låtar. Ha en super bra dag alla mina vänner. Kram Susanne



Längtar efter den här vännen!!!


Kommentarer
Postat av: soffie

ååå en sol som värmer det längtar jag med till,

ha en goo dag i kylan

2010-01-06 @ 10:38:11
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja fy, vi har fönster som borde bytts för längesen men man hinner inte allt man skulle vilja tyvärr..

Ha en fin dag!

2010-01-06 @ 11:01:43
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Thalina

Det är en riktig vargavinter vi fått och nog längtar jag efter solen.Men snön kan ju inte ligga kvar för evigt.Kram Thalina

2010-01-06 @ 18:48:12
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0