Torsdag!!!!

Godkväll!!!! Nu har vi kommit till Torsdagskväll härligt en dag kvar att jobba sen tar man helg.
Vi skulle åkt till Falköping med vi får nog ta det någon annan helg eftersom det ska bli oväder och då ger vi oss inte ut på vägarna.

Fick jobba lite övertid idag pga att en förälder hade åkt av vägen och han tog sig inte upp själv var tvungen att få hjälp och som tur var så var han inte själv skadad det var det viktigaste tyckte jag barnen att dom fick vara länge gjorde inget, han hade fått hjälp först av den bil men det gick inte så till slut så kom en traktor och hjälpte honom  han var tydligen inte ensam att ha hamnat i diket så traktorn fick mycket att göra.

Idag har jag haft båda mina töser hemma det är så kul när dom kommer hem, Sandra skulle försöka sy färdig långgardinerna men tyvärr så gick synålarna av inga bra nålar Ikea har ska köpa nya men bättre kvalite. Matbordet blev fullt så vi fick äta efter barnen för jag hade alla 7 änglar idag har ju inte det alltid men har haft det båda hemmadagaran. Men det vart ju lite lugnare att äta efter, för jag lade dom små som skulle sova så kunde även jag njuta av maten korvstroganoff och ris.

Imorgon är det åter dax att jobba på lokalen helst skulle jag vilja jobba hemma hela veckan men så fungerar inte vårat avtal längre sommar kan man jobba lite mer hemma om man är själv annars är ddet lokal hela veckorna och det är jätte jobbigt.

Dagen blev en sväng ut på morgonen kallt och blåsigt men var ändå ute i 2½ och det var ingen av mina barn som frös men när vi varit ute på förmiddagen så vill dom inte ut på eftermiddagen tror barnen har tröttnat på denna snö men jag säger att har man varit ute 1 gång så får väl det räcka.

Snart dax för tv men var är det för program tror mest att ddet är os på tvn för det är många program som är kinställda pga os men ett favorit program visas i allfall Halv åtta hos mig så det får väl bli det att se på och resten av kvällen os och sen får  det bli sängen tidigt i kväll också.

Jag är lite trött efter att jag fått Remicaden det har jag var varje gång jag fått det men det är det värt för så bra man mår efter det.

Nej ni får ha en skön kväll. Kram Susanne



Kommentarer
Postat av: Anki

Halv åtta hos mej är också ett favorit program men tyvärr så lyckas alltid telefonen ringa vid den tiden....konstigt. Nu kikar jag på programmet Glee men det är mest för musiken som ungdomarna framför i det programmet. Så man kan säga att jag lyssnar på det programmet o tittar inte så mycket.

2010-02-18 @ 20:10:35
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: margit

tack fördin hälsning!

ja oväder pågång IGEN...det tar aldrig nån ände. Hoppas att det inte är snöoväder här i Kolsva i morronbitti...vi skall åka 3 mil till djursjukhuset med Linys.. han har tid för återbesök... Varit första gången AKUT...kunde knappt kissa, andra gånge blodprover och ultraljud. Sparkade och spjärnade emot... så det blir väl så i morron också.

Kramen min vän!

2010-02-18 @ 23:32:36
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Godkväll! Jajjemen, härligt. Spanien har jag inte vart i än! Gör ni rätt i som stannar hemma från busvädret.Ha en bra kväll du med Kram

2010-02-18 @ 23:55:15
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Thalina

Nej idag och i morgon ska man nog inte vara ute på vägarna om man inte absolut måste.Ha nu en fin helg kram Thalina

2010-02-19 @ 11:00:40
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: ellan

Ja det är nog det bästs programet efterlyst alltså :)



allt bra med dig?

2010-02-19 @ 12:33:31
URL: http://ellybell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0