-24 grader!!!

Godmorgon!!!! Ja nu har det slutat snöa men då kommer kylan igång riktigt ordentligt vi har nu -24 grader. Igår så vi faktiskt solen ett par timmar det var härligt men det var ju fortfarande kallt vi hade -12 grader på dagen.

Har så fruktansvärt ont i min ringfinger det är en kraftigt inflamation i det fingret har en blåton och svullet det kommer en massa var ut så jag ska nog ringa till vårdcentralen måste nog ha en läkare som tittar på det, var hos distriktsköterskan och hon sa att jag skulle lägga en kompress men asolsprit på det brukar dra ut infektionen sa hon men inte har det gjort det.

Den  här veckan är det sportlov här får se hur många barn vi får idag. Ska väl göra mig iordning så jag kan komma till jobbet. Önksar er en jätte bra dag. Kram



En av våra högar!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lite snö verkligen...;)

Låter ju sjukt med ditt finger, känns ju inte alls bra om det börjar bli blåaktigt..:/

Så ring gärna väldigt snart,så det inte går för långt som d brukar göra för dig..Kramar

2010-02-22 @ 08:01:58
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0