Trött!!!

Blir så trött på mag/tarmkliniken har väntat hela dagen att dom skulle ringa upp men inte ringer dom. Har fått problem när jag började med den nya medicinen, tog egna beslut och slutade för man vill ju inte blir sämre än man är. Ska dit imorgon för provtagning kan ju alltid skutta in till läkarn och fråga varför han inte hör av sig.

Ja nu har kylan slagit till man såg hur tempraturen dalade neråt just nu så visar termometern på
-9,5, så imorgonbitte blir nog väldigt kallt.

Får se om det blir fönsterbyte här, vi får ju fönster från  försvaret eftersom det ska vara ljudisolerade fönster så vi ska slippa bullret. Vi sa först nej till det eftersom man hört så mycket som hänt, men igår kom ett brev därifrån att dom ville ha våran underskrivt då tänkte vi till. Våra fönster är ju inte heller i bästa gasen börjat läcka ut så det skulle ändå behövas nya om några år.


I morgon ska vi ha nobelmiddag för dagbarnen, det ska bli roligt det är andra gången vi har det barnen tycker det är så mysigt, det blir 3-rätters.

På Tisdag ska jag vara barnvakt åt mitt älskade barnbarn det ser jag fram emot jätte mycket får mysa bara han och jag. Han är nu 3 veckor gamal och visst har han växt men det är ju det dom ska och Annica har mycket mat så han får äta sig riktigt mätt.

Nej nu är det dax att tömma min pipande torktumlare. Kram på alla mina vänner.



Längtar åter hit till värmen och solen.



Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Jobbigt när dom inte hör av sig!kram och ha en fin fredag

2010-12-10 @ 07:02:27
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: annica

Nu var det blått här istället...:)

Nästan 4 veckor är han ju nu till å med...4 dagar till å han är en hel månad..Så otroligt fort tiden går..

Vi funderar lite om vi skulle handla på måndag istället..för du slutade tidigt då va? Är ju mer folk på eftermiddagen, men känner oss kanske inte lika stressade då, med tanke på att du ska jobba sen på tisdag eftermiddag. Men vi kan ju höras om det.

Kramar

2010-12-10 @ 09:30:25
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: maria

Vad mysigt att få låna sitt barnbarn :) Kan förstå att det känns härligt...



Hoppas du får ordning på din medicin...

Ha en skön kväll !

Kramar Maria

2010-12-10 @ 16:54:25
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: annica

Det är ju just annica bloggen som jag har funderingar på att lägga ner.. Men jag behåller den och uppdaterar när jag har tid.. Höstbebisbloggen känns dock roligare att uppdatera.. Men för att få vara Annica och inte mamma hela tiden är det kanske skönt att ha den kvar ändå :)

Kramar

2010-12-12 @ 20:42:08
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: tess

Men fy så trist med magen och medicinen. har du fått fatt i läkaren och hört va han tycker? de rä som du säger man vill ju inte bli sämre fy.



Ja ha bor ni nära något militärt? ja men om de bekostar fönstren kanske de kan vara bra??



Jag längtar också till värmen och nu blir de ju Rhodos i början på Juni... har ni något inplanerat?



Hoppas du får en bra dag idag.

2010-12-13 @ 09:45:06
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0