Mys!!!!

Igår så fick jag ha ca 1 timmes mys med barnbarnet själv sen kom morfar hem och vill också mysa.
Det blev en promenad var lite oroliga att han skulle vakna och skulle ha mat men han sov så snällt i sin vagn. När vi kom vaknade han och ville ha mat, det tog tid att värma maten men han höll sig rätt lugn. Sen gick det fort med att äta, andra gången då det var dax för mat var det panik han skrek så man trodde aldrig han fått mat förut. Då när jag matade efter han rapat emellan tog han flaskan igen började prata och mjölken rann ner ut så där var han full av mjölk men vad gör det han var nöjd. Mormors gullungen saknar honom, känna hans doft och värme det är något extra.

Idag ska vi ha lucia får väl se hur det blir dom små är ju helskön när dom sjunger med,men tror inte dom kommer att vara med när dom ska sjunga utan dom rusar säkert till mamma och pappa. Men man får hoppas att dom är med för dom har lärt sig sångerna bra, men våra barn vill inte bara sjunga luciasånger.

Dagen blir att jobba 3 timmar och sen har jag 2 heldagar att jobba efter det är man ledig 4dar. Det ska bli skönt har ju lite att göra innan jul. Men Måndagen är det ganska så fullbokat ska först till sjukhuset med min heshet den är så gott som borta men måste ändå kolla så det ser bra ut i halsen, Har sen lite tid på stan för att inhandla lite julklappar till hoppas då bli färdig. Eftermiddagen blir det frissan och det tar nog några timmar ska bli skönt att bli av med min utväxt och maken slipper påpeka det varje dag.

Ja det var några rader från mig.




Här är mitt underbara barnbarn, vill inte vara med på kort i dessa kläder.


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Vad fin han är!

Riktigt söt liten pojk :-)

Ha en fin fredag!

2010-12-17 @ 09:30:41
URL: http://barnenshjaltar.bloggg.se
Postat av: annica

Mammas arga lilla tomtenisse <3

Hoppas att det går bra imorrn på sjukhuset.

Kramar

2010-12-19 @ 20:45:56
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Anki

Vilken goding!

2010-12-23 @ 11:21:10
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0