Ledig dag!

Ja då har man ledig dag idag det är skönt med sådana ibland, jag älskar mitt jobb men känner att jag inte riktigt hinner med så ledig dag inte helt fel.

Har inte orkar blogg så mycket det har hänt så mycket här saker som förändrar vardagen. Har nu 2st nära som har fått cancer och vet aldrig hur lång tid dom har det kan gå fort den ena fått cancer i levern den andra bukspottsköteln.
Klart en känner  lite oro över min sjukdom också vet ju att den kan leda till cancer men var på sjukhuset i Tisdags. Då var det inte bara min läkare utan också en från kirugen det pratats så mycket om fram och tillbaka om  att jag ska göra en operation. Men enligt kirurgen så är det inte bara att kapa min tarm jag kommer troligen inte bli bättre och inte få bli av med mina mediciner så var är då tanke bakom det här ska jag vara en försökskanin det känns som det. Men har nu fått nya mediciner igen ska prova det och i slutet på Januari ska jag träffa min ordinarie läkare. Sen om ca 6 mån ska jag träffa kirugen igen, se hur läget är då skulle det vara som nu läget så kan det bli en operation.

Idag ska får vi gäster ifrån Falköping svärmor och henne man kommer upp , dom ska ta tåget hit får väl se hur tågen går idag. Det har ju varit lite trassel men tågen. Sen kommer min lille bror på besök han har inte varit här på flera år. Han skulle hälsat på hos dottern men hon skulle ha en klasskamrat dit idag så det passade inte så bra. Så då tänkte jag att jag kunde slå en signal till honom att jag fanns hemma.

Imorgon så blir det gymmet på förmiddagen och sen hem för lite mat. Sen blir det att åka till barnbarnet det jag längtat efterså hemskt mycket ha inte sett honom på drygt en vecka så nu längar mormor till honom goa Ludvig.

Ja det var lite om vad som kommer att ske de närmaste dagarna.




Ja snart ser det ut så här igen om det inte slutar snöa.




Längtar till varmt och soligt väder istället.


Kommentarer
Postat av: Thalina

Stackars dig med så många sjuka i närheten och att du inte är frisk själv. Hoppas att du blir bättre snart. Varma kramar till dig. P.S Fina bilder.Thalina

2010-12-06 @ 10:06:31
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: annica

Ja nånstans får man ta orken ifrån. :) Å jag vet att ni ställer upp om vi inte orkar. Vissa dagar är värre än andra, idag är en sån då vi inte fått sova igen.. Men man får vara trött såna dagar och då inte göra så mkt, för att andra dagar göra lite mer.



Ja, all skit som just nu sker, det är för mkt.. Jag är glad vi har Ludvig, har inte så mkt tid att tänka på annat, som tur är.. Det är så lätt att gå ner sig annars. Du får tänka på lillkillen när det känns jobbigt. Han verkar verkligen tycka om sin mormor och morfar, han blir så lugn hos er. :)



Kram kram

2010-12-06 @ 14:47:13
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0