Ryggvärk!!!!

Godmorgon alla mina vänner! Idag har jag en fruktansvärd ryggvärk var ju på floating och massage igår, men fick besked om att min rygg och nacke inte var på topp och det vet jag men har ingen lust att gå till naprapaten vill vänta tills vi åker till Spanien.



Iden här baljan låg jag en hel timme och fick njuta. Värt att prova

Var sen en sväng på stan hade inte mycket ork så gjorde vad jag skulle handlade present, växlade pengar och sen blev det ett boxningsset.



Men det var inte roligt när man tänkte testa hanskarna så var dom sönder det borde väl han i butiken titta på innan han la ner dom, så nu blir det en tur till stan som jag inte har tid med men vill ju inte ha trasiga saker.

Mikael slutar tidigt idag så när han kommer hem blir det lite soppa och sen åker vi iväg till gymmet. Sen måste det handlas för vi ska ha gäster i morgon så det får vi åka efter gymmet.

Ja sen var det ju det här med vädret vad ska det bli med det idag??? Ja här ser det just nu ut som om det ska komma regn och det vill ju inte jag.

Nu ska jag läsa lite bloggar och se vad ni sysslat med dom sista dagarna. Ha en bra dag. Kram

Kommentarer
Postat av: soffie

usch va jobbigt med ryggvärk,hoppas det ger sej snabbt,

hua skulle nog få panik att ligga i en sån där stängs locket helt?

ha en gooo dag

2010-08-06 @ 09:24:47
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: tess

Nu finns mina alster ute.



Ja de e så skönt med floating. Och ahr du mycket i ryggen kan de ju bli värre precis efter massagen. Men jag säger ändå en bra naprapat och rätt träning. De har hjälpt mig enormt så jag hoppas de ger sig och att du mår bättre.



//tess

2010-08-06 @ 16:11:29
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja men d e klart vi blev glada, d va ju jättebra grejer..Kan tänka mig att Anders kommer baka lite nu i helgen ;)

Mmm, man kanske skulle testa på d där nån gång, låter ju rätt underbart...

Så jävla typsikt när handskarna va trasiga då, känns ju inte särskilt kul å komma hem med något nytt som e trasigt..:(

Ha en bra helg! Kramar

2010-08-07 @ 10:11:33
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Vågar inte testa floating, tror jag skulle få cellskräck :P

2010-08-07 @ 10:54:44
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Spännande med floating. Buffén hade dåligt utbud och det smakade inte så gott heller.

2010-08-08 @ 19:08:44
URL: http://rotthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0