Ledig!!!

Godmorgon!!!! Ja då ska man vara ledig i hela 4 dagar och tisdagen börjar jag inte förän 9.45 men den dagen blir ändå lång, slutar 18 och kl 18 ska jag var på P-möte fram till kl 20:30 sen börjar jag 6:45 dagen efter. Men nu ser jag fram emot dom här 4 dagarna sk bli skönt att få vara ledig.

Idag hade jag tänkt lacka fönstret till frigge boden så det kunde vara klart tills vintern kommer, sen borde jag olja in våran veranda så den får torka ordentigt. Har också en altandörr som ska laseras men inte jätte panik med den tycker nog att det är mer panik med friggebodsdörren som Mikael har lagad och där finns ingen färg alls så den är nog ganska akut med.

Nej ska väl inte sitta här vid datorn hela dagen, nu behöver jag sätta igång tvättmaskinen behöver lite kläder. Men ni får ha en bra dag och hoppas att solen tittar fram.

Kommentarer
Postat av: Annica

Skönt med lite ledighet:) Det behöver det verkligen..Kramis

2010-08-13 @ 16:35:58
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0