Ingen sol!!!

Vart har våran vän tagit vägen, den har gömt sig ordentligt bakom molnen. Idag är man ledig har gjort lite nytta idag iallfall tvättat och strykigt det behövs om man ska ha rena kläder.

På eftermiddagen blir det att ge sig av till stan för att träna ska bli skönt att få röra på sig, var ju på ett pass i lördags och det skulle vara ett baspass men i mina ögon var det som ett intensivpass ha super ont i magen efter, så idag nöjer jag mig med att gå till gymmet.

Helgen har varit lugn det har varit varmt men solen har hållit sig på avstånd så det är lite tråkigt för om den är framme kan man ju alltid åka och bada och sola, men istället blev det bara jobbigt att vara ute min astma far ju illa när det är så kvalmig värme. Så inte vart det mycket gjort under helgen tv tittande och sen en del promenader.

Imorgon så är det åter dax för nya blodprover får se om mina vita blodkroppar har växt till sig eller inte man hoppas ju, sen ska jag på en lugnröntgen men vet inte när det kommer en kallese hem.

Morgondagen blir en tuff dag först ska jag till vårdcentralen och sen direkt till jobbet börjar 9:45 sen efter en arbetsdag som slutar 18 ska jag iväg på möte det börjar kl 18-20:30 så inte hinner jag dit men det kan jag inget göra åt.

Nej har inte mycket att skriva om min hjärna är lite seg så jag får återkomma när det vaknat. Ha det bra kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0