Dåligt av mig!!!!

Jag vad ska man säga är fruktansvärd dålig på att uppdatera, men som läget är nu så har jag haft det rätt jobbigt magen har varit i olag ett tag sen har man nästa bara ägnat tiden åt att jobba.

Vad har hänt under veckan då jag man har haft en tuff vecka, var tvugna att lägga schema, hinna med en föreläsning som jag gått kunnat strunta i eftersom vi barnskötare och dagmammor kände oss inte värda ett dugg, sen var det stort p-möte, men nu ska det vara lugnt ett tag.

Helgen då jag vi har varit på Hultsfredmarken, det har blivet sämre och mycket mindre men var ändå kul att att få åka till Hultsfred och få träffa mina syskon och föräldrar, firade alla ungdomar som fyllt år eller fyller inom någon veckas lopp,  handlade inte mycket på marknaden. Var sugen på att köpa lite barnkläder var ju halva priset men är svårt när man inte vad det blir för kön.

Söndagen har det bara varit en slappa dag det har varit skönt vet inte vad det är men söndagarna är jag så himla trött vet inte om man kanske slappnar av då.

Imorgon så är det dax för mig att ta min Remicade det ska bli skönt att få må lite bättre hoppas bara att denna magvärk ger med sig så det inte har blivet något annat av det.

Jag har en bra vecka är ledig både månd och tisd men måndagen försvinner ju när man ska till sjukhuset halva dagen. Tisdagen däremot så är inget inplanerat än att min man och jag ska träna, han har försökt få ledigt också men vet inte om han får det får se i morgon om han fått något roligt medelande. Får han inte ledig så börjar han ju inte förän kl 14.30 så man hinner ändå med en del under dagen.

Vi borde åka och köpa nya gymnastikskor som vi ska ha med oss till resan och då bör man ju gå in dom innan. Ska väl ge oss in till sagoland och beställa en barnsäng till barnbarnet såm det har något att sussa i.

Ja det var några rader från mig så ni vet att jag inte lagt ner min blogg iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0