Ledig!!!!!!

Godförmiddag!!! Här har vi ganska så mulet väder idag, igår när man vaknade var det soligt men inte idag tyvärr.

Igår var det träning var bara på gymmet i ca 1½timme men kände att träna för länge orkar nog inte min gamla kropp den har blivet lite till åren. Sen är ju magen inte den bästa skulle vilja byta ut magen man får ju aldrig må bra när man är i ett skov.
Just nu så får jag springa på toan ca 10 ggr per dag och sen är det natten tiden ca 2ggr.

Snart dax att bege sig till chefen för ett utvecklingssamtal får se hur det är och det är ju rätt tråkigt att gå dit när man är ledig men var gör man när det inte finns annan tid men jag får skriva upp den här tiden och ta ut den som ledighet vid ett senare tillfälle.

Efter besöket hos chefen så bär det av till stan  några timmar, ska försöka fixa lite presenter och sen måste min klocka få nytt batteri den dog i söndags inte alls kul tur som det var fanns Sandras klocka hemma som jag lånat.

Morgonen blev tidig kunde inte sova jobbigt när Mikael skulle åka iväg vid 5 vem  är inte vaken då om inte jag, sen kunde jag inte somna om så det blev att gå upp 5:30 men så är läget. Det blev att sitta vid dator äta frukost och sen har jag spelat lite wii spel det är kul men vissa spel är så svåra.

Nej dax att fixa tills sig så man hinner i tid för att komma försent det vill jag inte. Ha en jätte bra dag. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja det var riktigt mysigt kan du tro.



Wii spel verkar riktigt kul, plus att man får motion på köpet. Ha en bra dag du med.



Kram

2009-09-22 @ 18:04:15
URL: http://anderspernilla.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Jotack helgen var fin..hoppas du är bättre i magen nu!

Ha en fin kväll

2009-09-22 @ 22:16:32
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0