Godmorgon!!!

Ja nu är det lördag och vi ska iväg till gymmet det ska bli skönt. Först var jag lite osäker på om jag skulle åka träna eftersom jag har åter fått host och fattar inte varför men så kom jag tänka på att under dagen på jobbet har jag inte hostat så vad kan det vara, jo kom på att Mikael har dragit ner på ventilationen och det gör ju att astman blir sämre så det blir träning iallafall.

Vet inte rikitigt vad dagen har att bjuda på men något blir det, Annica ska med oss hem efter träningen sen blir det väl promenad måste ialfall slänga lite i insamlingen sen bör våran häck klippas den här hög och bred.

Framåt kvällen kommer min far in till oss han ska hämta upp mamma som kommer hem från Danmark och dom skulle vara hemma i Linköping ca 21 och sen ska dom ju hem till Kisa, men hennes syster som kört hela vägen från danmark ska fortsätta upp till stockholm så hon lär komma hem sent.

Nej nu ska jag packa min träningsväska och sen vilja läsa lite bloggar innan vi ska åka. Ha en super bra dag. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: my

Skönt att börja dagen med träning ,gör nästan alltid det med

Kram

2009-09-20 @ 16:31:39
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hoppas du haft en bra helg och att träningen gick bra :-)

2009-09-20 @ 21:31:43
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0