Dax att blogga!!!

Hej på er!!! Vilken slö bloggar jag är men har inte rikitigt orken att hålla igång vet inte om det beror på att man har kortison i kroppen hela tiden.

Vad har hånt här då inte är det mycket i fredags var vi på kibox det var kul men vi har bestämt att till nästa termin så får det nog vara eftersom vi båda jobbar kvällar är det svårt att få det gå ihop så vi är lediga samtidigt. Sen igår morse blev det en tur på gymmet det var jätte skönt tyvärr så kommer jag oftast bara iväg dit 1 gång i veckan eftesom jag jobbar så sent och då har jag ingen lust att åka iväg. Imorgon bitte så ska jag till gymmet igen fick ha bilen hemma och jag är ledig.

Efter jag varit på gymmet så ska jag ut med Sandra vi måste försöka fixa lite presenter till Annica haon fyller ju 25 år snart och vi har inte handlat något ännu dax alltså att sätta fart. Igår kväll åt vi något som jag inte gjort på jätte länge äpplemaräng mackor det är så himla gott kommer en bild på dom. Nej nu ska jag göra lite nytta men ha en bra kväll. Kram Susanne



Lite dålig bild men man ser ju på ett ungefär hur dom ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0