+4 grader!!!

Godmorgon!!!! Då har Torsdag idag då är det dax för mig och dagbarnen att gå på sagostund vi har ju en blit att gå dit, sagostunden börjar kl 9 men vi går hemifrån mig kl 8.10 så en morgon promenad får barnen.

Igår hände inte så mycket, min syster hade ringt till min mor som är i Danmark fick då veta att min morbror nog inte lever så länge till han sa till sin syskon att han inte orkade med besök och då är han inte alls bra.

Sen fick jag brev från sjukhuset trodde jag skulle upp dit på Måndag men så var det inte det var en missuppfattning från min sida hade lite svårt att hora när man har 20 barn omkring sig, men jag ska upp den 28/9 hoppas då få besked om operation för jag orkar snart inte längre.

I eftermiddag bir det tufft vi ska skriva schema när vi har barnen runt omkring oss hur det nu ska bli får vi allt se förra gången blev allt åt skogen tror det blir det samma nu med. Nej nu så måste här fixas till för snart ringer det på dörren. Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej vännen :)



Hoppas du får tid för operation snart, tungt att gå och vänta.. Hoppas iaf du får en bra dag!



KRAAM

2009-09-17 @ 10:10:19
URL: http://anderspernilla.blogg.se/
Postat av: ellan

hej hej :) hur är det med dig? ska du opereras?

2009-09-17 @ 11:28:28
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-09-18 @ 10:16:07
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0