Regn!!!

Godkväll!!! ja då har man ledigt i 3dagar det ska bli skönt. Fick samtal i dag från sjukhuset det var en toppen läkare att prata med så jag känner mig trygg.

Imorgon så ska min kollegor ha lite fest för barnen det ska var lite utklädda vad som vill och sen blir det popkorn och maten skulle bestå av pommes och korv dryck blir det cola aj aj synd om tänderna men ibland får man väl synda.

Ja inte har det hänt så mycket idag varit i skogen och där regnade och det har det gjort hela dagen jätte tråkigt och det är ju såndant fint regn som faller så man blir ju tråkigt blöt. Nej nu tjatar min man om att vi ska gå ut en sväng. Ha en bra kväll. Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: annica

Har ju varit jätte tråkigt väder idag=(

Hoppas på finare i helgen nu=)

Kram

2009-10-22 @ 17:53:49
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0