Godkväll!!!!

Ja nu har det blivet mörkt ut och dagen är slut så vad händer nu?? Ja det får väl bli lite tv och sen kryppa ner i varma sängen och försöka sova några timmar innan det är dax för nästa arbetsdag, men då är det fredag jiiipppii.

Dagen som vanligt sagostund men usch vad kallt det var barnen kom i sina vinterkläder och det var tur det för kallt var det.

Efter sagostunden hem och laga mat potatismos och kycklingkorv ja barnen åt nog mer än vad jag gjorde hade bara 5 barn idag men oj 2½kg potatis går det åt ändå tror knappt att dom sett mat förut hade 20 korvar det blev 3 kvar men vad gör det det är så kul att barnen äter.

Eftermiddagen gick vi ut en sväng men det var inte så skönt snålblåsten var kall och det blev 1 timme och sen vill dom in igen.

Såg nyheterna innan jag satte mig här och vad får man se jo att det ska komma snö och det vill man ju inte ha ännu det får gärna vänta i par månader till.

Nej nu ska jag ta fram mina och Mikaels kängor och fixa till dom så man kan änvända dom imorgon för kommer det snö då vill jag inte gå i gympa dojor.

Ha en trevlig kväll alla mina vänner. Kram och godnatt önskar jag er.

Kommentarer
Postat av: annica

Ingen snö i natt iaf...känns som man får vara glad för varje dag den inte kommer..=)

Kram

2009-10-16 @ 08:55:54
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Thalina

Här kom det ingen snö tack och lov.Men usch vad mörkt det är tidigt nu.Så härligt med friska barn som äter bra.Ha en fin fredagskväll kram Thalina

2009-10-16 @ 18:17:41
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0