Begravning!!!

Godmorgon!!! Onsdag idag veckan rullar iväg skönt. På lördag är det begraving i för min morbror det gick fort tycker jag har tänkt jag skulle följa med men vet inte om jag klarar av det magen är ju inte den bästa sen får jag väl se vad läkarn vill mig han skulle ringa igår men hörde inte av sig.

Idag går vi till skogen det tycker barnen är jätte roligt dom trivs att röra på sig i skogen och det är ju nyttigt. Nej dax för mig att sluta dagbarnen kommer närsomhelst klockan har bara rusat iväg, så detta inlägg blev kort. Ha en en underbara dag. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Thalina

Tittar in och ger dig en stor kram Thalina

2009-10-28 @ 16:40:49
URL: http:// thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0