Åter Måndag!!!

Godmorgon alla mina vänner!!!! Ja då har Måndagen kommit igen och jag ska jobba hela veckan och en kväll denna vecka inte alls kul men vi måste lägga schema för den funkar inte på dagtid.

Har det hänt något sen jag skrev sist hm måste fundera på det, jo jag har varit på Kibox och sen på gymmet sen har vi haft besök av Annica hon var här igår, vi tog ett par promenader mellan regnskurarna.

Ilördag så var jag och köpte mig nya kängor så nu ska jag vara torr om fötterna.



Här ser ni mina kängor hoppas dom håller i många år för dyra var dom 1599kr.

Nästa Måndag så ska jag töma min tarm så jag har då tagit ledigt och sen på Tisdag ska jag gör en koliskopi är lite nervös eftersom jag har ganska så ont jag får väl ta extra mycket bedövning om jag inte orkar stå emot, hoppas bara att detta ska var sista undersökningen men det kan bli fler.

Ni får ha en jätte bra dag och hoppas på att våran underbara sol kan visa sig. kram Susanne

Kommentarer
Postat av: annica

God morgon!

Ja halv 10 börja du idag va?

Tack för igår, att jag fick komma å så=)

Kram

2009-10-26 @ 08:43:11
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: soffie

va snygga de är,

Kram

2009-10-26 @ 21:19:32
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ninna

Med torra fötter kommer man långt. De ser varma ut.



Jag tror min mor gjort det du skriver om. Hon tyckte att det var obehagligt, men kunde genomföra det. Hoppas du inte behöver göra det ngn gång till.

2009-10-26 @ 21:54:33
URL: http://persiljeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0