Tandläkarn!!!!

Ja vad gör man tandläkarn inte tillbaka förän på Måndag den 25/5 inte klokt när man ringer en Måndag då har dom stängt en hel vecka men så är det väl att ha privat tandläkare, får vänte till nästa Måndag och hoppas på en tid då. Piratfesten då det vart att var inne tyvärr men allt gick bra ändå, hade lite tävlingar, sånger, hinderbanor och bäst av allt tyckete nog barnen var skattjakten då dom hittade en skattkista fullt med guldpengar. Sjukhuset då mina prover var ju inte helt okej, så läkarn tycket det var lite jobbigt för mig för så här många skov som jag får hela tiden är inte normalt men bör vara fri ett år innan man får nästa skov och jag brukar väl bli dålig varanan månad och det var inte bra sa han, så nu togs det blodprover 15 rör fick jag offra men det kan vara värt bara jag blir bättre proverna ska nu kontrolleras och se om jag kan börja med en annan medicin som ska rädda min tarm  om det inte fungerar så blir det operation. läkarn som jag fått hade gått igenom mina provsvar och fattade inte varför dom andra läkarna inte reagerat på att jag hela tiden mått illa och inte blivet bra för medicinen fungerade inte som den skulle och det borde dom upptäckt sa han så nu fick jag en kram och han hoppades på att allt skulle bli bra så jag slipper en operation för börjar dom kapa får dom fortsätta tills jag inte har någon tjocktarm kvar.Ett stort tack Annica och Johan för skjutsen och stödet från er idag. När vi kom var mammam och pappa här men pappa åkte iväg på styrelsemöte direkt så honom såg man inte mycket av, mamma var kvar vi åt mat lasagne som Mikael fixat, efter maten åkte Annica och Johan hem. Hade en trevlig pratstund med mor det är inte ofta som hon är kvar så länge, pappa kom vid 19:45 då ville dom hem för hade varit här istan ganska länge. Nej nu ska jag ta och titta på tv.Ha en bra kväll Kram Susanne













Ja här är några bilder från piratfesten kan inte lägga ut fler bilder eftersom föräldrar måste ge tillstånd och det har jag inte fått men barnen var jätte härligt klädda så föräldarna har gått inför det här.

Kommentarer
Postat av: soffie

kul med piratfest:O)

å tandläkaren är inget kul men nödvändigt,

må gott

2009-05-18 @ 21:17:00
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Usch, inte bra att du ska ha så många skov hela tiden. Bra att läkaren reagerade nu och hoppas du får någon bra medicin som hjälper så du slipper op.

Håller tummarna för dig.

Stor kram och godnatt.

2009-05-18 @ 22:05:11
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nee men ush va stackare, ja hoppas du kan slippa operation verkligen, å att du istället får nån annan ny bra medicin som verkligen funkar på dig..Tråligt me tandläkarn oxå, då dröjer d väl länge innan du får tid förstås..

Okej, vi kommer väl säkert när ni ska gå då kanske men d löser vi nog på nåt sätt..

Ha d så ses vi..Stora kramar

2009-05-18 @ 23:08:52
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Vad mysigt ni verkar ha haft :-)

Vad är det för sjukdom du har som gör att du får skov? Skov av vad.. Hoppas du blir bra utan operation!

Kram!

2009-05-18 @ 23:41:17
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: tess

Det låter bra att de fortsätter och att det ska bli bra det måste vi tro.



Jo jag själv mår faktiskt riktigt bra nu. Lite trött just idag men annars så är det lättare över lag.



//Tess

2009-05-19 @ 08:46:23
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Maria

Ni verkar haft en rolig piratfest :-)



Vad är det för sjukdom du har ?

Hoppas det ordnar sig med tarmen..

Sköt om dig !

Kramen

2009-05-19 @ 11:37:52
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: My

15 rör!! Oj då, då blev du blod-fattig :) Trist att det inte var så bra besked hos dr, vad har du för diagnos?

Och stängt en hel vecka, hm, märkligt...

Må så gott

2009-05-19 @ 12:50:03
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: marma

Inte kul med din tarm - hoppas att denna läkare kan hjälpa dig så du blir frisk på riktigt!

Jag såg ditt inlägg tidigare med vita pelargoner - jag blir mer och mer förtjust i just de VITA!

Kram/marma

2009-05-19 @ 18:11:40
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Revolverbritta

Länge sedan! Tandvärk och magvärk låter inte trevligt. Undrar som de andra vad du har för något? Roligt att festen blev lyckad. Hoppas du får en trevlig kväll trots ont!

//Revolverbritta

2009-05-19 @ 18:46:30
URL: http://revolverbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0