Lurad???

Ja inte var det min mening att lura er men det var ju bara Tisdag idag och inte Onsdag men imorgon är det Onsdag iallafall. Dagen har varit intensiv så är helt slut men imorgon så blir det lite lugnare jobbar hemma imorgon med min egen grupp skönt. Via hade 23 barn idag och var av dom är det 11 barn mellan 1-2år gissa om det kan bli fart på det och blöjbyte. Nej jag tror det är dax för mig att krypa ner i sängen och sova en stund så jag kan samla lite krafter över natten, får läsa bloggar och svara på komentarer imorgon. Godnatt önskar jag er. 

Kommentarer
Postat av: Tanten

Lite yungt att bli "dagavill" åt det hållet att veckan får en extra vardag.

2009-05-13 @ 07:54:36
URL: http://plasttanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0