Tisdag!!!

Sova va är det jag kunde inte sova efter att min man gått till jobbet han åkte vid 4:30 så då var det slut sovit för mig tror jag blir tokig varför kan man inte sova? Iallafall så har jag hunnit med att äta frukost och diskat  lite.



Jag vet smörgås igen men idag blev det kornspits bröd gud så mätt man blir på det brödet är himla gott också men nu får jag se om jag orkar någon lunch känns inte som jag skulle orka. Idag har jag sovmorgon börjar inte förän kl 10 men vad ska jag göra då jo här ska städas såg att det for damråttor kring hörnen usch vad kommer dom ifrån. Nej dax att sätta lite fart vill ju hinna med att läsa bloggar också. Kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Usch, jag behöver också städa

2009-03-03 @ 07:05:10
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: Ulla

Ser att även du tar en proviva shot till frukost. Min mage är inte som den ska riktigt och därför försöker jag hjälpa den lite på traven genom att tro att en shot kan hjälpa den att må bättre.

2009-03-03 @ 18:13:27
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0