Kväll igen!!!

Usch vad mörkt det blivet kväll redan ja ja så är det ju, snart morgon igen jobba imorgon igen 8-16 bra tid att jobba inte för tidigt eller sent. Vad har hänt här ja ni inte så mycket såg på Beck efter förra inlägget, har sen pratat lite med Mikael sett på halv åtta hos mig, där kan man snacka om snabb mat hamburgare inte vad man hade väntat sig. Imorgonskulle en av mina kollegor laga mat vad blir det för mat då undrade vi köttfärssås och pasta hm okej får se om magen kan ta det är lite osäker om jag inte tar med någon mat och sen äter jag ihop med Mikael när han kommer hem får se hur det känns imorgon bitte. Går iallafall bra i hockyen det står 2-1 till LHC hoppas dom vinner, är inte mycket för sport men kul om hemma laget  vinner iallafall. Imorgon ska jag försöka komma ihåg min kamera så jag kan fotografera lite kan ju vara kul att se hur mitt andra hem ser ut.



Ja i väntan på att få forsätta våran resa ner mot Kroatien här regnade det på morgonen men det slutade ganska snart rätt mysigt hotell iallafall på utsidan insidan NEJ.



Här är badrummet på hotellet i Österrike allså glömde skriva att förregående bild var från Österrike nu förstår ni nog bättre jag är lite rörig av mig ibland.





Kolla den telefonen hittade den i Tysklands telefonhytt läcker eller hur?



Ja den här bilden tog jag för Annicas man skull han älskar ju bussar, jag tycker det är för mycket knappar att hålla reda på så buss NEJ inget för mig. Nej nu ska jag lägga i hop min dator ha en bra kväll så hörs vi imorgonbitte. GODNATT

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jo allt är bara bra, förutom att jag känner av pollen, kliar i ögon o öron - sonen har lika så det är inte inbildning, för det skulle man ju kunna tro eftersom här finns inte ett grönt liv så långt ögat når..

Guuud va trist att du sjuknat om, har bara haft halsfluss en endaste gång (peppar, peppar) och det var inte alls roligt...hoppas pencilinet hjälper snabbt. Nu är det läggdags för kidsen, och kanske mamman med :)

Sov gott!!

2009-03-16 @ 21:18:23
URL: http://sarahserenad.wordpress.com
Postat av: britten

det ärju alltid roligt om hemms laget vinner ...önskar dig en godnatt

2009-03-16 @ 21:38:00
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Elena

Allt bra? =)

2009-03-16 @ 21:38:07
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: naddi

Cool telefon hörru!

Ser härligt ut.



2009-03-16 @ 22:10:47
URL: http://naaddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0