Hemma!!!!

Har nu varit en sväng hos svärfar fattar inte att han kan leva ddet finns ju inget kvar av honom och ont har han kan inte vara roligt att leva så han hade önskat sig lite likör och det tog jag med mig han blev så glad över lite likör den var väldigt go tycket han Gren Kiwi blev det.. Det var tur att barnen gick hem skapligt idag då kunder jag åka ner till svärfar en stund och det blev han glad över. Idag har jag haft ont i magen hela dan det började inatt usch tänkte jag då bara det inte är magsjuka men jag har ätit och inte mått illa så inte magsjuka som tur var vet inte vad det kan vara får väl se efter om det går över annars får jag kontakta läkare, eftersom jag har en tarmsjudom så är man extra försiktig med magen. Dax att se halv åtta hos mig. Datorn har blivet lite tokig den blinkar ljust och mörkt i mellan åt men jag har ringt till hp och dom skickar mig en nu stömkabel. Idag hade vi soppa och pannkakor det tycket barnen var gott.




Här är det ärtsoppa svårt att se på bilden.



Pannkakor jag det blev ett gäng och inte blev det mycket kvar.



Den här likören bjöd jag svärfar på han tycket den var god det tycker jag med ha ha det finns fler som tycker om den. Ja kvällen lär väl inte bli mycket mer av ska väl se lite på tv sen dax att sova.Ni får ha en jätte bra kväll. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: annica



"Green kiwi, vad f*n är det" =)

Kram

2009-03-05 @ 19:42:32
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Thalina

Så snäll du är mot din svärfar förstår att han blev glad när du kom.Måste vara svårt att se honom så sjuk.

Ärtsoppa har jag också ätit idag. Ha en skön kväll kram Thalina

2009-03-05 @ 20:20:23
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Ulla

Gamla människor är sega. Vilken tur att han har dig som beöker honom.

2009-03-05 @ 20:21:02
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0