Hejsan!!!

Ja nu har man bara toan kvar att städa den står nu indränkt i medel luktar faktist gott. Idag blir det äen lite klippning här Annicas man ville bli klippt så var göra man inte för sina klart dom får komma så han får se lite anständig ut sen bjuder jag på lite mat. Har glömt visa vad jag fick utav min mamma när jag fyllde hon gör ju så fina grytlappar och med dom bräner man sig inte.



Bilden inte så bra dom är iallafall ljus lila nästan sån färg jag har i mitt kök.
Nej dax att göra toan klar och sen iväg med tidningar.

Kommentarer
Postat av: Lillan

God förmiddag! Nej tyvärr gidk det inte bra alls igår för mitt lag!

2009-03-08 @ 11:28:11
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0