Godmorgon!!!

Torsdagen då ja vad ska ske jobb först sen är det fackmöte men jag ska inte gå på det för jag behöver¨åka ner till min sjuka svärfar min andra kollegor får berätta om vad som hänt på fackmöte. Nästa vecka såg jag att ddet blir en jätte jobbig vecka 1 dag ska jag jobba det är ju så att chefen har sagt åt mig att jag måste ta ut mina komptimmar så hon har skaffat en vikarie till mig den kostar inget extra säger hon men ska jag ha mina komp timmar utbetalat blir det jätte dyrt och så många komp timmar har jag inte för att i julas tog jag ut 60 komp timmar och nu harr jag bara 30 kvar och nu under 2veckor förvinner bara 16 timmar hon kommer bli galen men vad ska jag göra åt det?  Om drygt en timme dax att gå på sagostund och sen hem och steka pannkakor till 6 hungriga barn men först äter vi soppa och det äter alla b
mina dagbarn vi ska ha ärtsoppa idag. Sen får vi se hur dagen ser ut men det får vi höras om. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Sandra

D e två ganska små band som man sätter typ runt fötterna och drar ut venen, kan visa nån gång sen..

Jaa, ja jobbar den värtsa turen av alla på lördagt, man dööör nästan av den och på söndag e d natt..Kramar

2009-03-05 @ 16:05:54
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: annica

Jag skulle ju skicka adressen till den där bloggen jag pratade om, här kommer den: http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman//

Tack för fika och sällskap i eftermiddag.

Kram

2009-03-05 @ 17:31:34
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0