Forsättning!!!

Hej igen !!!! Nu är jag redo för en ny uppdatering. Fy vad snö vi fått igen inte roligt och det som var så torrt och fint men det fick det inte vara länge. Ska väl forsätta med mitt hem har bara några bilder kvar.





Det här är vårtat badrum inte så stort men det räcker till.





Det här rummet  sitter jag och skriver räkningar och sen har dagbarnen tillgång att se på tv och spela spel,puzzla,läsa böcker då får dom stora vara ifred för de minsta det kan dom behöva ibland. Ja det var mitt hem hoppas jag får se erat.
idag var jag ju på gymmet sen skulle jag skjutsa hem Annica och då åkte vi in till ett bageri ochdär vart det lite bröd och semlor.



Ja här är brödet semlan kommer senare det vart inte så mycket men vill först prova har provat många olika brödbutiker och blivet besvikna och då är det ju inte roligt om man köper massor. Ja och sen nästa vecka ska ju mina flickor och jag baka matbröd vi tar oss en heldag för att baka.



Den här fina tårtan har min dotter gjort håller ni inte med att den är fin.



Här jobbas det uppåt skönt att komma upp till topp de här stället i Danmark har vi varit några gång det är så härligt med sanden.



Snart är dom vad undrar ni kanske men kolla i blomman. Nej nu ska jag fixa till lite mat idag ska det blir fisk mums det ska bli gott. Ha det bra så länge vi hörs. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: ejmis

Tårtan är jätteläcker!

2009-03-11 @ 15:06:24
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är allt bra med dig annars då? :)



Kram

/linnéa

2009-03-11 @ 17:31:18
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vad kul att få se hur det ser ut hos dig. Tårtan såg jättegod och fin ut. Extra kul när det är dottern som gjort den. Hur gammal är hon?

2009-03-11 @ 18:21:43
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0