Borta!!!!

Godmorgon!!! Ja skönt när man vaknar att snön nästa är borta igen allafall det som kom sist. Idag är min magen i oro inte alls bra får nog ringa mag & tarmkliniken så jag får besked om vad jag ska göra inte alls kul att ha magont. Dagen ja idag så blir det en promenad med barnen vi ska gå till skolan och fixa lite papper sen blir det nog en sväng till skogen och sen hem. Idag ska vi haar fisk till middag det tycker jag är så gott och tur att banen älskar fisk.  Idag slutar jag kl 17:30 och kl18 ska jag vara på möte inte alls kul att man ska bort när man slutat man är nog trött och sen då gå och lyssna på kvällen ja det är inget för mig. Jag har ju köpt en lite grej till den lille som föddes härom dagen.




Detta kläders plagg blev det ska köpa något mer sen när vi ska till skövde men nu tänker jag skicka den här. Nej nu har jag inte mycket tid kvar ska ta och fixa till det sista ha en bra dag. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: ida

god morgon

här är allt under kontroll, Jeppe har feber som kommer och går. men är för övrigt ganska pigg. leker inte så mkt än, men det kommer väl så småningom. jag var i skolan för första gången på evigheter igår och hjälp vad trött jag var när jag kom hem. Jobbigt med föreläsningar. hde glömt bort hur jobbigt. hoppas du får en bra dag.

Kram

2009-03-04 @ 08:44:22
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: annica

Jag kom ju iväg å träna sen ändå, å fick träffa farfar.

Jobbigt med möte ikväll oxå då..inte nog med att du slutar sent som du gör...

Kram

2009-03-04 @ 12:10:35
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej på dig..Jooda, d e bra..Hur e d me dig då?

Åhh en sån där jobbig dag..Mne hoppas den blir okej ändå..

Va gullig den där va föresten..Kramkram



2009-03-04 @ 13:35:00
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0