Äntligen!!!

Ja äntligen Fredag, ska egentligen inte klaga på den här veckan men jag är så trött så jag behöver ha lite ledigt känner jag. Idag har jag faktiskt en bra tid att jobba 8-16 det är ju en bra tid men det blir lite stressigt slutar då 16 sn ska vi åka hemifrån kl 16:15 jag hinner knappt innan för dörren förän det är dax att ge sig av igen men det gör inget för vi ska ju på Kibox vi var ju inte förra fredagen eftersom jag var så himla trött somnade då i soffan. Idag blir det en lugn dag på jobbet vi har inte mycket barn bara 13 stycken så jag kunde ha tagit ledigt om jag vetat det som igår idag har man ju ändå gått upp och fixat till sig så då vill jag gärna gå till jobbet vi har ju många barn som ligger i magsjuka och då måste dom vara hemma i 48 timmar en del har fått vara hemma längre eftersom det börjat om och då är det 72 timmar som gäller vi har inte haft så mycket utav magsjuka så vi har varit skonade länge de andra grupperna och dagiset har haft väldigt mycket magsjuka. Ihelgen jobbar Mikael inte kul som tur är jobbar han morgon så han är ju hemma på kvällarna och sen på Måndag så är vi båda 2 lediga och det är ju skönt för då får vi ta och storhandla kylskåpet är så tomt har nog aldrig varit så tom och i skåpen fattats det saker så vi behöver fylla på en hel del. Nej nu är det dax att läsa lite bloggar innan jag ska iväg. Ha en riktigt bra dag. Kram på er!!!! 

Kommentarer
Postat av: soffie

ha en härlig fredag tjohooo det är helg:O)

2009-03-06 @ 07:23:46
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: annica

Å så blev dte ännu mindre barn..så du kan ju kanske gå liiite tidigare=)

Kram

2009-03-06 @ 08:43:39
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa ja förstår att ahn vill d, men igår va d ju som sgat inte så passande att bara byyyeee nu drar ja å lämnar dig själv..Men självklart vill ja hinna träffa farfar..Kramar

2009-03-06 @ 14:00:21
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja fredag, äntligen!!! Det var meningen att vi skulle på konsert men det blir inte av eftersom vi har sett fel på dagen och dem spelade igår... Nu får vi se vad som händer ikväll...

2009-03-06 @ 16:50:25
URL: http://annelili.blogg.se/
Postat av: bjorne

Gott med ledig måndag,själv får jag va nöjd med att på helgen börjar vi kl nio istället för sju,ska ha en riktig slapparkväll och samla energi,ha en bra kväll och kram.

2009-03-06 @ 17:57:44
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0