Mörkt!!!!

Godmorgon på er! Tycker det är så tråkigt när man börjar jobba är det mörkt när man slutar är ddet mörkt gud vad jag längtar efter våren då det blir ljusare ute och sommaren är på väg. Förra sommarn var vi i Kroatien det är att rekomendera nu den här sommarn bär det iväg till Danmark det ska bli kul våra barn med sin respektive följer med vi brukar ha det rikitigt bra. Idag ska jag bjuda barnen på lite tårta eftersom jag fyllde år förra veckan och då var jag ledig ska fixa till lite chokladbollar nu på morgonen som dom också ska få då blir dom säkert jätte glada framför allt en han är 2½år och älskar chokladbollar. Idag är det ute dag hela förmiddagen då är vi ute mellan 8:30-11:30 och dom dagarna brukar alltid vara kalla och det är ingen värme idag så man får ta på sig mycket kläder men jag kan ju ta på mig värre är det för dom barn som inte har ordentligt med kläder förra veckan fick jag gå hem tidigare med mina små för dom frös så mycket. Imorgon ska min man och jag på ett jumpa pass han ville testa det han har aldrig varit intresserad av det förut men jag slutar inte förän kl 15 oc h jag har inte tränat den här veckan så vi bestämde att det fick bli en test på jumpa iallafall ska bli kul. Igår han jag inte med att göra någon uppdatering pga att jag var på möte på kvällen så den dagen blev lång. Nej nu är det dax att gör chokladbollarna innan barnen kommer. Vi får höras i kväll. Ha en riktigt bra dag. Kram på er!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon!Tack för din kommentar! Ja det är ett helvete allvarligt talat!Jättevälkommen tillbaka till min blogg.För du är en ny läsare om jag inte har fel!?

2009-01-28 @ 06:51:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0