Snart kväll!!

Ja så har man varit på en lite shoping runda med Annica det var kul att vi kunde gå tillsammans man hittar sällan själv några kläder och tur att hittade byxor för dom där byxorna du hade på dig får du snart gå med rumnpan bar, jag handlade mig en jumper ett par jeans sen blev det en tröja ska ta kort så ni får se men orkar inte för tillfället jo sen blev det att köpa smått si har ju ett par som ska ha barn nu i februari passa på att köpa när man springer på något. Angående bakning ja det får nog vänta orkar helt enkelt inte med får se om jag tar mig upp skapligt imorgon så hinner jag baka innan bion. Ikväll så ska det bli taccos till mat min man kommer hem om ca 30 minuter då är nog han väldigt hungrig har inte ätit sen imorse han tog bara med sig ett äpple jag börjar också bli fruktansvärt hungrig. Idag blir det att äta den första semlan dom brukar vara goda där jag köpte dom förut så kom min dotter hem med semlor till oss då vart det några semlor den perioden gott var det men inte nyttigt. Nej ska börja fixa med lite mat. Kram

Kommentarer
Postat av: annica

Ja men jag är så dålig på det där med att lägga upp bilder så idag tänkte jag att jag skulle vara duktig..=)

Ja det är kul när man hittar lite=)

Semlan tyckte varken jag eller Johan var så jätte bra, allt för mkt luft och jätte söt grädde...men det var ju vad vi tyckte det..

Ses imorrn.

Kram

2009-02-07 @ 18:07:37
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0