Okej!!!!

Åter en ny dag vad natten gå fort ja inte när man ligger vaken så mycket som jag gör Mikael har inte heller sovit så bra men nu är han på väg till jobbet så nu har jag lite lung och ro han brukar tycka det är lite jobbigt när jag sitter framför dator men det får han bara aceptera. Jo en lite fläskläpp blev det igår men syns inte eftersom den svullnaden är på insidan jag min arm orkade inte hålla emot kraften utan en stor klumbig boxhanske och där rakt på käften aj aj så ont det gjorde har lite ont nu också. Ja dagen kommer Annica och jag gå på stan ett tag våra karlar jobbar och varför ska vi sitta hemma och uggla nej tycker inte jag vi ska ut och shopa eller bara roa oss med att titta får sxe kanske blir både och. Efter stan så tänkte jag baka lite Mikael fyller ju snart år och nu börjar kakorna att försvinna från frysen då är ddet dax att fylla på. Ha det bra vi hörs. Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0