Hemma!!!

Hej på er!!! Ja som ni märkt har jag blivet dålig på uppdatering men har det lite jobbigt just nu svärfar är inte alls bra han har nog sina dagar räknade. Idag har vi iallfall åkt lite pulka med barnen dom vart dyngsura och inte kunde jag torka det i mitt torkskåp för där hängde det ren tvätt och det kändes ju inte så bra att hänga in smutskläder bland rena så dom fick vara blöta. Imorgon är det dax att gå på sagostund vi har ju inte kunnat gå på sagostund på grund av att våra arbetstider inte har funkat så bra men nu kan vi gå 2 veckor i rad och barnen vart jätte glada för det så man märker att det är uppskattat iallafall. Ska vi er hur det kan gå när man skjuter pilbåge.





Här har det gått en tid skulle ha tagit bilden tidigare men tänkte inte så lång jag fick iallfall inget från försäkringen detta hände på arbetstid som var lagg efter våran ordenarie arbetstid därför fick jag intte ut något för det var så kallade frivilligt varför måste man gå dit då undrade jag?







Visst är dom söta har ett svagt hjärta för dessa djur. Nej jag ska nu försöka äta lite kvällsmat. Ha en bra kväll så hörs vi imorgon. Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad brukar du äta för frukost? :)



Kram

/Linnéa

2009-02-26 @ 06:56:03
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, men lilla mamma då, d där e ju mina bilder som ja hittat nån gång..;)

2009-02-26 @ 23:25:18
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: ejmis

Hoppas det ordnar sig runt dig snart så du kan blogga för fullt igen.

2009-02-27 @ 11:12:45
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0