Hemma!!!

Ja då var man hemma igen skönt vilken tid det tar när man först åker och tränar åket här hemifrån 8:10 och sen tränade man ett par timmar, sen bar det iväg till min svärfar ja där var ingen rolig syn det var inte mycket med honom han kände knappt inte igen mig låg nästan helt livlös han har nog inte många dagar kvar att leva. Lite handlat vart det allt Johans present kan jag inte lägga ut något om för han kanske läser bloggen det kommer nästa helg kan jag berätta vad det blev, men jag hittade till töserna som fyller nästa vecka ja okej jag köpte lite till mig själv kommer bilder sen. Just nu stå potatisen och puttrar ska bli gott med lite mat var hos Sandra och fick lite fika inte nyttigt. Nej ska väl kolla om det kan bli någon mat snart. Vi hörs senare. Kram Susanne





Mina nya stumpor hoppas dom är varma.





Här är en kläning till den lilla tösen som fyller 2år  jag tyckte den var så söt.




En jumper till 6-åringen hoppas den duger åt henne men hon brukar gilla det mesta.






Hårspännen men snodar till syns inte så bra men det är pinsessor  som är favoriten för tillfället dom är köpta till 6 åringen





Sen blev det handukar vi måste köpa in lite nya våra börjar bli slitna får se vad gubben tycker om färgen jag tycket den var snygg.

Kommentarer
Postat av: annica

Vad snygga handdukarna var=)

Kram

2009-02-21 @ 18:24:58
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0