Godmorgon!!!

Okej jag får ge mig ringer till vårdcentralen under dag, har ju bara en knatte kvar då. Igår var jag så trött orkade inget har sovit dåligt min man har skrikit i sömnen han drömnde om att en person vart skjuten och då jagade han honom och fick tag på den personen vilken dröm inte skulle jag jaga någon som är beväpnad men det gjorde han i sömnen. Idag ska vi ta en lite promenad med barnen det är för kallt att vara i lekparken vi hoppas det ska bli varmare så vi kan gå till skogen för längre fram i vår så ska vi till miljöstationen med alla barn.  Nej nu slutar jag för denna gång men jag hoppas jag är bättre till kvällen och orkar skriva lite mer. Kram på!!!!!!






Fin blomma va tagen i Kroat

Kommentarer
Postat av: annica

Ja jag är mkt bättre idag, så klart lite snorigt, men inte alls så värst ont i halsen..så skönt när det vänder. Hoppas att du får en tid läkaren nu då..det kan ju bli så mkt när du blir dålig..dumt att gå så långt att du får lunginflammation å sånt..

Kram

2009-02-04 @ 13:24:50
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0