Godmorgon!!!

Härligt att vakna tittar ut usch en massa snö det vill jag inte ha nu får det räcka med snö. Dags läget inte bättre ännu men det ska väl bli hoppas jag har ju bara tagit 1 tablett ännu ska ta min andra vi 8:30 kanske man känner sig bättre i kväll hoppas på det. Ja idag blir det nog att åka pulka med barnen vi har ju våran lilla backe bakom dagiset där blir det nog att åka av tills det gröna gräset kommer fram. Har nu ätit frukost och pressat lite apelsinjucie det går åt många apelsiner när man pressar själv men det är rätt gott att göra det gång ibland. Ska väl läsa lite bloggar och sen ta och pulsa ut i snön puh jag fryser redan. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

God morgon..Jaa d blir ju bio nu iaf som du ju vet..Tack för i förgår själv..=)Ha d bra..Kramar

2009-02-05 @ 12:16:17
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0