GODKVÄLL!!!

Ja då var detåter kväll gud vad dagen gick fort har varit trött idag, ja man har ju jobbat och det vill man lova blöta barn och kläder inne på tork så gott det går. Imorgon öppnar jag kl 7 men då slutar jag tidigt redan kl 13 sen onsdag och torsdag har jag långa dagar 7-18:30 fredagen ledig men då ska jag till sjukhuset och ska redan vara där kl 8 måste åka här ifrån kl 6 om jag ska hinna i tid men jag får gå och vänta där med så jag tar och skjutsar min man till jobbet så jag kan ta bilen då blir det lite senare att åka okej jag får gå upp tidigt han börjar jobbet kl 5 men kan ju åka hem och slänga mig i sängen en stund till då. Ja mycket mer händer det nog inte idag får väl se vad morgon dagen har att bjuda på. Ni får ha en bra kväll och tack för att ni läser min blogg. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Leia

Tycker nästan alla dagar får himla fort, för fort.

2009-02-23 @ 23:29:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0