Godkväll!!!!

Det blir sista inlägget för i kväll. Ja hoppas ni haft en bra dag det har jag lite tufft men ändå bra. Det vart lite mat förut det var gott hade ju inte ätit så mycket under dagen så maten smakade rikitigt bra fast jag satt själv. Kvällen då det ska bli melodifestival i vårat allrum kul hoppas det finns några bra låter eller skulle man själv kanske ställa upp ha ha det skulle jag nog inte få. Tänkte visa vad som bjöds på.



Det blev fläskkotlett, potatis, cafe de paris sås, sallad gurka och tomat det var gott men tråkigt med ensamheten.






Kolla nu har snö intaget våran bil ska den bli helt övertäck hoppas inte det jag har svårt att köra in bilen i garaget så ddet får Mikael göra när han kommer hem hoppas då bara att han ser bilen så den inte har blivet vit. Ha en bra kväll så hörs vi imorgon. Kram på er Susanne

Kommentarer
Postat av: bjorne

Nej du kompis,inget festande ännu,ska gå och ta 2 öl och äta något gott lite senare,man måste va lite eftertänksam när man är på tour,annars är man snart bränd.Din tallrik med mat hade varit helt okay för mig men som du sett är jag ingen kock som kan fixa sådant,ha en go kväll och kram.

2009-02-21 @ 19:44:50
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0