Godkväll!!!

Ja nu är kvällen här vad dagarna försvinner iväg eller vad säger ni??? Ja först var det träning efter det middag med ungdomarna sen lite efterrätt maten var fläskstek stek i skivor och sen kokt i mjölk, efterrätten bestog av chokladpudding men grädde sen blev det fika men tårta som ingen knappt orkade ja men då finns det ju mycket tårta kvar till Mikael han älskar ju tårtor helst ska det vara mycket grädde i eller på. Var och köpte ny tabletter till köksbordet i Torsdags sen nya ljuslyktor fick beröm av Mikael han tycket det var jätte snyggt. Sen ska jag väl ta och visa våran ny inköpta soffan okej den är några månader gamal men ny för oss dxen ligger man så skönt i. Ja och Mikael fick något i present som knappt grabbarna kunde slita sig ifrån Guitar Hero det skulle komma fram till nya låtar det kämpade in i det sista innan det var dax för hemfärd.





Köttet och såsen ihop kokt ser nog inte exakt hur det ser ut men gott är det ibland kan det vara för starkt tycker jag men inte Mikael han vill ha starkt.






Vår sköna soffa !





Syns inte så bra men dom är ljuslila och blommor på passar bra in i mitt kök.





Sen är det mina fin ljuslyktor som också är passande i mitt kök.
Ja det var några bilder och några rader text. Ha en bra kväll. Kram Susanne



Kommentarer
Postat av: Lillan

Tjusiga saker! Testa gärna maten! Jättenkel och god!

2009-02-14 @ 19:21:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: annica

tack för en trevlig eftermiddag med supergod mat=) Blir inge kvällsmat här ikväll...vi är allt för mätta fortfarande...=)

Kram

2009-02-14 @ 19:31:53
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0