Godkväll!!!

Ja då har man varit och tränat jätte skönt så nu får vi vänta tills imorgon bitte då åker vi till gymmet. Ja hoppas ni haft det bra den här dagen vi har haft det jätte bra det känns alltid skönt när man vaknar på en bra sida och det gjorde ju jag idag. I morgon ska vi ha alla ungdommar hem på lite mat och fika Mikael fyller ju på Tisdag och då jobbar dom flest men inte jag. Jag vet inte vad som hänt med bloggen men den krånglade ju för mig och mina bilder försvann och det är ju inte kul ska försöka fixa till det ska även lägga ut mina recept till er. Ha en jätte skön kväll vi hörs imorgon. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: annica

det krånglar ganska bra med bloggen, å du har otur att bilderna gärna försvinner..lustigt det där och tråkigt när det blir så.

Syns imorrn.

Kram

2009-02-13 @ 20:38:06
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Ulla

Godmorgon Susanne! Vad härligt det måste kännas att komma iväg att träna. Det är mitt dåliga samvete, men för tillfället är det mitt beslut att inte träna. Jag kan uppleva mig stressad över att man förutom allt annat i vardagen måste hinna iväg att träna oxå. Fast jag vet...att jag mår så mycket bättre av att träna. Ha en go dag!

2009-02-14 @ 06:25:19
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0