Godkväll!!!!

Hej på er!!!! Jippi min hals har blivet mycket bättre vad glad man blir så Mikael(min man) och jag åkte i väg till träning Kibox det var rikitigt skönt har ju inte varit på libox på 2 veckor men imorgon blir det inget gym för då har dom stängt tyvärr. När vi kom hem ringde Annica mig men jag fick inte prata färdigt med henne Mikael bara tjatade om att han var hungrig men han kunde ju göra sina mackor sa men inte min hanär så knäpp så jag sa till Annica att vi fick höras imorgon men jag hade tänkt fråga henne om hon ville följa  med till stan i morgon men jag ringer till henne imorgon det blir nog bäst så. På Söndag får jag, Annica och Sandra gå på bio de andra jobbar Sandras kille har fixat biljetterna. Ja ikväll var det inte mycket att ha på tvn tur man har en del inspelat. Har nu ätit lite varma mackor och sett på postkoden nu ska vi sätta på lyxfällan så ni får ha det bra skriver nog inte mer i kväll  GOD NATT  vi hörs imorgon, Kram


Kommentarer
Postat av: annica

Haha, ja pappa tjata på ganska bra...Jo men visst kan jag hänga med på stan..Blir förmiddan då eller? Johan jobbar ju ändå då, så jag gör ju inget ändå..

Men vi hörs av imorrn.

Kram

2009-02-06 @ 20:42:26
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon!

2009-02-07 @ 07:06:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0