Godkväll!!!!

Ja nu är det åter mörkt ute men det mörknar inte så fort nu 16:30 börjar det mörkna och det är ju bättre än det varit förut.  Ja och inte vart det något läkarbesök tyvärr jag hade behövt det. Men jag fick gå till jobbet tidigare ändå dom ringde efter mig för våran vikarie skulle till ett annat ställe så behandlar dom oss dagmammor fan så arg man blir dagis måste ha full personal styrka  men vi då?????? Barnen var iallafall ute när jag kom var där ca 10:30 och vi gick in kl 11:30 så vi var bara ute en timme men dom hade varit ute sen 10, det var 5 st barn som var sjuka influensan troligtvis så dom ser vi nog inte på en vecka. Har inte gjort så mycket på eftermiddagen kom ju inte hem förän kl 16 och då blir det inte mcyket gjort det vart att se på tvn och nu sitter jag här. Vi ska väl ta och gå ut en promenad medans det inte är så kallt. Jag hoppas jag är bättre från hostan och hesheten imorgon. Imorgon kommer båda mina töser hem på eftermiddag JÄTTE KUL tycker jag. På lördag ska vi förhoppningsvis gå på bio hoppas det finns biljetter kvar. Nej dax för kvälls promenaden. Ha en skön kväll mina vänner. Kramar Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0