Fikat!!!

Ja så har vi haft lite gäster fikat har vi nyligen gjort så nu är man proppmätt vi tog ju upp rose äppletårtan och den blir man ju ganska så mätt av kommer en bild på en bit av den sen. Vad som har hänt idag? ja inte så mycket mer än att jag fick prata i telefonen mycket på jobbet idag det är så många barn sjuka tycker synd om dom de har ju så hög feber och hosta det tar nog någon vecka så är väl dom på benen igen. Glömde ju ta kort på gården idag ska försöka komma ihåg det imorgon, just det i morgon har jag en riktigt lång sovmorgon börjar inte förän kl 12:30 -17:30 det är för att vi har så lite barn då kan man inte gå på varandra så vi jobbar halva dagen var min kollega och jag vi är ju bara 2 som jobbar imorgon. Usch jag känner mig lite frusen satte igång min lilla brasa den värme gott. Nej nu ska jag läsa lite bloggar ha det bra vi hörs senare. lite bilder kommer det här.






Här har ni bilden på roseäppletårtan den är jätte god, just det recept kommer senare jag lovar.





Här har vi våran lille brasa den går på ström så man kan inte använda den vid strömavbrott men vi sätter igång den när vi tycker det är för kallt och sen är det ju en liten mysfaktor tycker vi.  Ha det bra vi hörs snart igen. Kram  Susanne

Kommentarer
Postat av: bjorne

Gott med en brasa,bilder på huset kommer så småningom men tror det finns en del bilder om man går in på sommarmånaderna i arkivet,ha en bra kväll o kram.

2009-02-19 @ 18:20:59
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vi haren öppen spis, men tyvärr kan vi inte elda i den. Skorstenspipan läcker. Men det är hög mysfaktor med levande ljus där i istället.

2009-02-19 @ 20:08:41
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jaså minsan..Jaha d e ju typsikt att han skulle va sådär just när ja kom då, för nu kanske ja inte hinner träffa honom nånsin igen..:( Mne får väl se, för d där e en seeeg jävel..Gott me fiiika, vill ja oxå ha..:/ Ha d bra..Kramar

2009-02-19 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0