Eftermiddag!!!!

Hej på er!!! Kul att man fått så många läsare. Dagen har inte beståt av så mycket, jobbat hade maten idag gjortde köttbullar och potatis till barnen men jag fick besök utav personalen på dagis det luktade så gott sa dom så dom undrade vad jag gjorde för någon god mat köttbullar svarade jag de kom in och smakade på en köttbulle var ja sa jag där vart det 4 st mindre till våra barn det sa att man äfr ju inte bortsämd med att få hemma gjorda köttbullar på dagis och det stämmer nog rätt bra. Imorgon är det jag också som har maten då blir det pytt i panna och den är färdigköpt kan ju ta lite snabb mat i bland det får inte bli för ofta, i morgon slutar jag redan kl 12 så jag hinner knappt äta någon mat med gör inget Mikael är ju ledig så vi kan äta tillsamman när jag kommer hem sen på eftermiddagen kommer mina föräldrar in och ska gratta Mikael så det kan vara skönt att komma hem tidigt då. Idag fick jag 2 samtal på morgonen att det var 2 barn sjuka, innan vi skulle äta mat blev en annan sjuk hög feber så där fick man ringa till föräldrarna och där kom pappan snabbt, när vi satt och åt blev ytterligare en sjuk  ja inte vart det mycket barn kvar imorgon har vi bara 11 barn men det är hela dagen ändå vi har barn mellan 7-17:30, på Fredag har det också minskat med det är för att dom tagit ledigt då är det 5 barn och tiden den samma. idag har vi haft ddet fruktansvärt kallt förmiddagen var det -6,5 grader så våra barn var bara ute i 30min de frös och jag förstår dom det gick ut en stund nu på eftermiddagen också men det var ju inte mycket varmare nu heller. Tänkte jag skulle ta med kamran till jobbet och visa er hur våra gård ser ut med alla i fläckar inte klok man tar sig knappt fram. Ha en bra eftermiddag det ska jag ha Mikael står och spdelar wii. Kram på er

Kommentarer
Postat av: annica

ne, tills Johan fyller hinner den nog bli torr...Men kan baka en ny tills då, för god som attans blev den med en massa citron i=)

Ja visst, det receptet ville du ju ha...skickar det inom de närmsta dagarna, så ska jag hinna skriva av det.

Skönt att sluta tidigt imorrn då=) Jag får ju gå till 3..men det gör ju inget, pengar ju=)

Kramis

2009-02-18 @ 16:51:06
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

så..nu har du fått receptet...tog å skicka det på en gång, kommer glömma bort det annars..

Kram

2009-02-18 @ 17:05:43
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: ellan

Åh hemgjorda köttbullar :) gottis :)



nja halsen är öm och det känns som om man sväljer ett lass med grus ungefär.. men hoppas det blir bättre snart :)



2009-02-18 @ 17:12:42
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jaaa d e som vanligt att alla jämt ska låna den, tur att Anders fick dne där av sin pappa ;)

Men gud, d e ju typiskt va han ska ut å ramla nu hela tiden då..Tur att d finns hjälpsamma människor ute på stan iaf..Kram

2009-02-18 @ 19:17:07
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0