Dagen över!!!

Hej på er!!! Hoppas ni haft en bra dag jag själv har haft en underbar dag först hade vi gymnastik men de små efter det gick vi hem och jag ställde ming och stekte pannkakor och värmde lite soppa som barnen fick till lunch idag själv tog jag soppa och ravioli har lite svårt med pannkakor efter som jag inte tål laktos. Sen efter att barnen sovit gott och dom stora ritat och lekt gick vi ut snön barnen hade jätte roligt imorgon ska vi gå till våran pulkabacke det ligger inte så lång här ifrån mig så mina småttingar får använda sin små ben och gå bort till backen för vagen kan jag inte ta med till skogen. Men dagen har iallafall varit bra. Kväll ja den lär nog inte bjuda på så mycket kan jag tänka mig. Har föresten hämta hem en tredje tv från komplett som det heter jag är med i något som dom granskar om vad man handlar i sin ekonomi och då får man poäng och jag var uppe i så pass mycket så jag fick en tv men har nu fått hem ytterligare en tv och satte igång jippi den fungerade tack och lov för det för rätt jobbigt har nu hållt på sen i början på dec med denna tv. Nej ska väl ta och ge mig ett tag tänkte jag skulle käka något är så hungrig. Ha det bra vi hörs. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, trodde jag hade kommit in på fel blogg, Anders syrra har nämligen samma utseende på sin ;)skönt att du iaf äntligen fick en tv som funkar..=)

föresten så blev inte Anders nåt arg, han säger t.o.m att ähh dom där pengarna ser vi ju ändå bara som en bonus. men tydligen hade ingalill som han jobbar med råkat ut för liknande, så troligtvis är d afm som har gjort fel bara, men såå jobbigt..ska ju såklart ringa imorn men snacka om att Anders lugna ner mig iaf..krya på dig å ha en bra kväll å natt utan att pappa skriker..kram

2009-02-10 @ 19:15:48
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0