Åter Måndag morgon!!!

Godmorgon på er!!!! Ja här har man sovit lite till och från men så är det ju alltid. Idag får man inte jobba hemma vi måste ju lösa av varndra på lokalen och det ska vi göra hela veckan vi får ju inte ha någon övertid fattar inte varför vi måste vara helt nollställda för lite komp är ju alltid bra att ha om man behöver gå till läkare, tandläkare eller något annat besök men våran chef är som hon är vi ska ju få en ny men vet inte vad det blir för någon och när det blir. Dagen kommer nog att bli mycket inne vi har ju små barn och en del barn med astma och dom ska man ju inte ta ut när det är så här kallt. Idag börjar jag sent inte förän 9:30 och då är det första jag ska göra är att sätta mig vi datorn på jobbet chefen kräver att jag går och tömmer min post har inte suttit vid jobb datorn sen före sxommare men jag vill inte sätta mig på fritiden det har jag ju inget betalt för så därför är den nog rätt full tycker dom kunde ordna så man kunde sitta hemma för det blir ju en annna sak än att sitta kvar efter jobbet det tror inte jag så många som gör. Nej ska väl umgås lite med Mikael innan vi ska skiljas åt för jobb han jobbar sen idag och jag kommer också hem sent om det inte är barn sjuka vill säga. Ha en jätte bra dag så hörs vi i kväll. Kram på er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: annica

God morgon mamma!

Jo då, har allt sovit bra, som du skrev så gör jag ju oftast det=)

Ha en bra dag.

Kram

2009-02-16 @ 08:34:55
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

oj, ja då har ni inte mkt barn idag...får hoppas ni får en lugn vecka för en gångs skull nu då..

Kram

2009-02-16 @ 09:06:15
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: bjorne

Tur det är ny chef på gång,nuvarande är en produkt av sämre sort verkar det som, själv sitter jag på tåget till Sundsvall för att jobba igen,men 10 dar går fort,resan tar 9 timmar,tur man kan blogga lite på vägen,ha en bra dag.

2009-02-16 @ 11:04:31
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0