ÄNTLIGEN!!!

Hej igen!!! Ja nu var jag klar med kakorna iallafall får se om det blir någon mer sort men då blir det i eftermiddag att baka i såfall ja måste ju baka tårtan idag för den bör läggas ihop under morgondagen min kära make vill att den ska vara seg och inte hård, nu ska jag in till stan och hälsa på svärfar och handla lite presenter som måste göras idag.  Här kommer det lite bilder på kakorna som jag bakat den första sorten heter dumlegrottor den andra sorten är apelsinrullar, apelsinrullarna är ganska så jobbiga att göra mördegen vill gärna gå sönder så jag brukar göra dom till jul men så vart det inte i julas hade då inte tid med att göra dom och nu har min kära make tjatat om dom så då gjorde jag dom. Ni får ha det så bra vi hörs senare. Kram Susanne







Här är dumlegrottorna jätte goda.






Apelsinrullar  är det här dom är en av mina favoriter.

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Å, vad smarrigt det såg ut! (Lägg gärna ut receptet)

2009-02-12 @ 17:32:45
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0