Glömsk !!!

Godkväll!!! Skulle gjort ett inlägg tidigare men har inte orkat är super trött, men jag ska ändå försöka vara vaken och se på Mord i Midsommer för det är en av min favorit pogram och det vill man ju inte missa.

Jag och dagbarnen tog oss ut i kylan idag kallt var det -15 så det vart att klä på barnen mycket kläder och sen mig själv också sen stoppade jag om det små i vagnen men en filt och där vart det väldigt mysigt för rätt som det var sov dom båda två och det var ju inte så bra när det var så kallt men dom fick vila en stund när vi kom fram till skolan vaknade dom och var dom vakna tills vi kom hem. Då blev det mat och sen lägga småttingarna och de andra 2 lekte.

Nej nu börjar tv vi får höras imorgon. Kram på er och en god natt.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej kära vän!

Idag har vi 13 minus, kallt för att vara Halmstad.

Önskar dig och dina kära ett riktigt gott nytt år!

massor med kramar från mig.

2009-12-31 @ 11:18:54
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0